ویژگی های ویندوز8
 
مرجع ترفندهای کامپیوتری
هر ترفندی که خواستی با ما داری
چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:ویژگی ویندوز8,ویندوز, :: 21:46 ::  نويسنده : مهدی ازلگینی
  1. بوت شدن بلادرنگ: بررسي هایی که در مارس 2010 انجام شد نشان میدهد که زمان صرف شده براي بالا آمدن ويندوز مهمترين عامل نارضايتي کاربران محسوب ميشود. بر اين اساس مايکروسافت قصد دارد ويندوز 8 را به گونه‌اي طراحي کند که بالا آمدن آن طولی نکشد و از زمان روشن کردن رايانه تا بالا آمدن سيستم هيچ زماني صرف نشود. در ويندوز ويستا زمان بوت شدن رايانه 40 ثانيه بود که در ويندوز 7 اين رقم به 37 ثانيه رسيد. اما مايکروسافت قصد دارد این زمان را در ويندوز 8 صفر برساند.
  2.  
  3. تماشاي فيلم‌هاي HD در تلويزيون‌هاي بيسيم: ويندوز 8 قابليت سازگاري با انواع دستگاههاي الکترونيکي از جمله گيرنده هاي تلويزيوني را دارد و ميتواند امکان تماشاي فيلمها را با کيفيت بسيار بالاي HD فراهم کند. بر اين اساس کاربر ميتواند لپ‌تاپ خود را روشن کرده، فيلم مورد نظر خود را در اينترنت پیدا کند و با يک کليک فیلم را به صورت بيسيم به تلويزيون خود انتقال داده و آن را تماشا کند.
  4.  
  5. بارگذاري ابزارهاي مورد نياز از فروشگاه Windows App Store: مايکروسافت در نظر دارد مانند فروشگاه اينترنتي که اپل هم‌اکنون براي آيفون و IPad عرضه کرده، مرکز اينترنتي ويژه‌اي عرضه کند که کاربران در سراسر دنيا بتوانند کليه ابزارها و برنامه‌هاي مورد علاقه خود را متناسب با سيستم‌عامل ويندوز 8، از آن دانلود کنند.
  6. از بین بردن ويروس و حفظ اطلاعات کاربران: ويروسها معمولا با قابليت تخريب اطلاعات ذخيره شده روي رايانه‌ها عرضه ميشوند. اما ويندوز 8 به گونه‌اي ساخته شده است که بدون آسيب رساندن به اطلاعات ميتواند کليه ويروس‌ها و برنامه‌هاي مخرب را از بين ببرد.
  7.  
  8. امکان کنترل بيشتر بر رايانه: يکي از مهمترين اهدافي که مايکروسافت در ويندوز 8 دنبال ميکند، آسان سازي استفاده از ابزارها و ارتقا تجربيات رايانه‌اي کاربران است. مايکروسافت در اين سيستم‌عامل روشهاي جديد ارتباط با رايانه را در اختيار کاربران ميگذارد و امکان کنترل بيشتر را براي کاربران فراهم مینماید.
  9.  
  10. ورود به رايانه با تشخيص چهره کاربر به جاي رمز عبور: در سال 2012 ميلادي حسگرهاي به‌کار رفته در دستگاه هايي مانند دوربينهاي ديجيتالي، ميکروفونها، گيرندههای ماهوره‌اي GPS، سيستم‌هاي سرعت‌سنج، دماسنجها و حسگرهاي مغناطيسي که با رايانه هاي شخصي سازگار هستند، به ويندوز 8 این امکان را ميدهند که پس از تشخيص چهره کاربر، اجازه ورود به رايانه را صادر کند.
  11.  
  12. امکان پيروي ويندوز 8 از دستگاههاي الکترونيکي: مايکروسافت قصد دارد، نسخه جديد سيستم‌عامل خود را از حالت ماشين محور خارج کرده و به صورت کاربر محور ارايه دهد. اين مسئله به اين معني است که ويندوز 8 ميتواند زماني که شما، از رايانه شخصي به لپ‌تاپ و دستگاههاي ديجيتالي کوچکتر منتقل ميشويد، خدمات متناسب با شما را ارايه دهد. این امر با سرویس دهی خاص به دستگاه های قابل حمل مانند لپ تاپ محقق میشود.
  13.  
  14. پشتيباني از نمايشگر لمسي مانند IPad: مايکروسافت به همکاران خود توضيح داده است که ويندوز 8 را با قابليتي بهتر از نمايشگر لمسي IPad اپل عرضه خواهد کرد. اين سيستم‌عامل همچنين ميتواند از سيستم‌ سرعت ‌سنج، سيستم هوشمند شناسايي محل استقرار کاربر، سيستم تشخيص نور محيط و ... پشتيباني کند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 7598
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •